Dostawa

1. Darmowa dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2 Dostawy poza granice Polski wyceniane są indywidualnie. Wysyłka towaru odbywa się po akceptacji kosztów przez Klienta. Prosimy o kontakt mailowy (info@travarti.pl) w tej sprawie przed dokonaniem zakupu.
3. Dostawa zamówionych Towarów w zależności od lokalizacji odbywa się przesyłką kurierską, osobiście lub przez dedykowany przez Sklep transport.
4. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 dni roboczych do 8 tygodni, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie FinPro Jacek Grabowski.

Zwroty

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres info@travarti.pl lub dostarczając jego fizyczną kopię na adres: FinPro Jacek Grabowski, ul. Azaliowa 9/2, 62-069 Dąbrówka
Informacje, które należy uwzględnić w oświadczeniu:
Numer zamówienia
Datę otrzymania zakupionego towaru
Imię, nazwisko i adres Klienta
Numer konta do zwrotu środków
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a. towarów i usług wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
b. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
c. dołączony protokół zwrotu nie został prawidłowo wypełniony.
4. Wysyłki, które klient zwrotnie opisze za pobraniem lub płatne gotówką, nie będą przyjmowane i w rezultacie wrócą do Nadawcy, a zwrot zostanie automatycznie uznany za niepoprawny i anulowany.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. Zwrot środków zapłaconych za Towar przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez sklep zwracanego Towaru. Zakupiony Towar należy zwrócić na poniższy adres: FinPro Jacek Grabowski, Azaliowa 9/2, 62-069 Dąbrówka.
6. Jeśli zwracany towar nosi ślady użycia, jest zniszczony lub w jakikolwiek sposób zmieniony w stosunku do oryginału, zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie a środki zapłacone przez Klienta nie zostaną zwrócone.
7. Koszt zwrotu towaru wraz z ubezpieczeniem i opatrzeniem oznaczeniami „Ostrożnie szkło” pokrywa Klient.

Reklamacje

1. FinPro Jacek Grabowski jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres e-mail reklamacje@travarti.pl, a towar odesłać na adres FinPro Jacek Grabowski, Azaliowa 9/2, 62-069 Dąbrówka. FinPro Jacek Grabowski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. Informacje, które należy uwzględnić w oświadczeniu:
Numer zamówienia
Datę otrzymania zakupionego towaru
Imię, nazwisko i adres Klienta
Szczegółowy opis problemu
Oczekiwany sposób załatwienia reklamacji
4. FinPro Jacek Grabowski nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio u producenta lub autora dzieła, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

error: Produkty chronione prawami autorskimi.